Saturday, September 17, 2016

Kingdom Hearts Trading Card Game Online

Kingdom Hearts Trading Card Game 'n voorgereg pak die Kingdom Hearts Trading Card Game Die Kingdom Hearts Trading Card Game is 'n versamelbare kaartspel wat vrygestel is deur Tomy en in Engels vertaal deur Fantasie Flight Spele. Dit was vrygestel in Japan voor die Engelse weergawe in die Verenigde State van Amerika in 2007. vrygelaat Daar is tans sewe-kaart stelle in Japan en vier in die Verenigde State van Amerika. Die kaart stelle vrygestel in Noord-Amerika tot dusver is: Base Stel - die eerste stel kaarte in die Japannese eweknie duisternis ontwaak - die tweede en derde stelle van die Japannese eweknie Lig die duisternis - 'n kombinasie van die vierde Japannese stel en promosie kaarte vrygestel deur Tomy in pakke van pokdalig einde van die nag - die vierde stel wat vrygestel is deur Fantasie Flight Spele, wat bestaan ​​uit herdrukke van vroeër stelle inpas by die nuwe uitleg vir die kaarte sowel as die kaarte van die oomblik onuitgebrachte Japannese stelle veel aan die hartseer van sy fanbase, aangekondig Fantasie Flight Spele dat hulle hul gepubliseer TCGs was staak, wat beteken dat enige toekomstige Engelse stelle deur 'n ander maatskappy wat gepubliseer moet word sal hê indien dit ooit weer opgetel. Inhoud Deck en Player tipes 'n pak bestaan ​​uit 'n minimum van een en veertig kaarte, insluitend die speler kaart en het 'n maksimum perk van sestig kaarte, insluitende die speler kaart. Die speler kaart gekies kan die dek tipe drasties verander, en daar is drie verskillende tipes spelers om van te kies: Player / Lig: Hierdie kaarte het die meeste kaarte vir hulle beskikbaar is en is die maklikste om te dekke te bou vir. Speler / Donker: Hierdie kaarte kan nie vriend, Magic / vriend of aanval kaarte te speel en in plaas speel Dark / Heart kaarte in plaas van vriend kaarte. Hierdie dekke het 'n baie meer beperkte hoeveelheid kaartjies beskikbaar vir hulle nie, maar het die voordeel van 'n veel groter verskeidenheid van Dark / Heart kaarte as vriend kaarte te speel sedert Dark / Heart die Unieke Kaart reël ignoreer. Speler / XIII: Hierdie kaarte funksioneer presies soos Dark / speler kaarte, maar speel Niemand kaarte as vriende in plaas van donker / Heart. Die speler / XIII kaarte het ook toegang tot Toerusting kaarte wat hulle verwoestende effekte soos die vermoë om hul teenstander twee keer uit te daag in een beurt. Speler / XIII kaarte kan ook gebruik ander speler / XIII kaarte in hul dek as vriend kaarte. Niemand kaarte ignoreer die Unieke Kaart reël, maar Player / XIII kaarte gebruik as vriende doen nie. Spel Die wedstryd is 'n twee-speler spel (volgens reëls, meer kan opsioneel wees) en elke speler het 'n pak wat bestaan ​​uit tussen een en veertig en sestig kaarte, met 'n kaart uit hul onderskeie dekke as 'n speler kaart. Om die spel wat jy nodig het om jou teenstander se hart Punte (HP) na 0 te bring of te bereik 'n gekombineerde wêreld vlak van 13 of hoër te wen. Elke speler se beurt het vier fases. Teken Fase. Tydens die trekking fase, 'n speler trek kaarte van sy / haar eie dek totdat hulle ses kaarte in hul hand gegee. As die speler se dek het geen kaarte, is die weggooi paal dan geskommel en word die speler se dek. Aksie Fase. Gedurende hierdie fase, kan 'n speler 'n Wêreldbeker-kaart, vriend kaarte, Magic kaarte, Magic / vriend kaarte en / of Dark kaarte te speel. Die speler kan ook kies om 'n Donker kaarte stryd op sy / haar wêreld kaart. Met die nuutste reël-stel wat deur Fantasie Flight Spele, kan 'n speler ook nou begin 'n vorm verandering in hul optrede fase. A Sora LVL2 Player kaart Challenge Fase. Gedurende hierdie opsionele fase, kan 'n speler sy / haar opponent te daag. Die verloorder van die uitdaging verloor HP afhangende van watter kaarte gespeel tydens die uitdaging. Gooi Fase. Gedurende hierdie fase, kan 'n speler 'n ongewenste kaarte van sy of haar hand weggooi en moet enige kaarte van die veld wat deelgeneem het in 'n stryd of uitdaging wat draai weggooi. Magic / Vriende is ook weggegooi op hierdie tyd. Kaart Tipes Player: Hierdie kaart bly in die spel vir die duur van die spel. Elke speler kaart het 'n vlak, begin Heart Punte, 'n aanval waarde en 'n magie waarde. Aan die begin van die spel die speler met die laagste vlak speler kaart gaan eerste. Daar is geen maksimum aantal Heart Punte n speler kan hê, soos die gedrukte aantal Heart Punte is bloot die begin waarde. Vriend. Vriend kaarte het 'n vlak, ondersteuning waarde en 'n magie waarde. Vriende bly op die veld totdat dit gebruik word in 'n geveg teen die donker kaarte of na sy deelname in 'n uitdaging. Vriende kan slegs gedurende die aksie fase gespeel. Die vlak van 'n vriend kaart bepaal of dit gespeel kan word. Jy kan 'n vriend kaart wie is meer as een bo die hoogste vlak van 'n vriend of magie / vriend aan jou kant van die veld speel nie. Byvoorbeeld, kan 'n vlak drie vriend nie gespeel nie, tensy jy 'n vriend van ten minste vlak twee te beheer. Die Unieke Kaart reël bepaal dat 'n speler nie twee vriende met dieselfde naam in die spel kan hê op 'n tyd. Indien 'n speler wil 'n vriend kaart uit sy / haar hand en 'n kaartjie met dieselfde naam te speel is reeds in die spel op sy / haar kant van die veld, is die kaart op die veld gestuur om die weggooi paal en dan die kaart van die hand gespeel word. Towerkuns . Magic kaarte het 'n wye verskeidenheid van effekte. Om 'n magic card speel, moet die speler se Speler kaart of een van die speler se vriend kaarte in die spel 'n totaal magie waarde groter as of gelyk aan die vlak van die magie kaart het. Sodra gespeel, die speler volg die uitwerking daarvan op die kaart en dan stuur die magie kaart om die weggooi paal. Magic / vriend. Hierdie kaarte word beskou Magic kaarte terwyl dit in die dek, hand of weggooi paal. Sodra hulle op die veld, is dit beskou as vriende. Donker kaarte. Hierdie kaarte gespeel word op 'n teenstander se Wêreldbeker-kaart. Donker kaarte het 'n vlak en 'n Power waarde. Die aantal Donker kaarte wat gebruik kan word op 'n enkele wêreld kaart is gelyk aan dié Wêreldbeker-kaart se vlak. 'N donker kaart kan slegs gespeel word as die vlak gelyk aan of minder as 'n teenstander se gekombineerde wêreld vlakke is. Wêreld kaarte. Wêreld kaarte gespeel word op die top van mekaar en kan slegs een keer per beurt gespeel word. Wanneer 'n speler 'n wêreld kaart speel, moet hy of sy winste 1 Heart Punte. Wanneer die totaal van 'n speler se Wêreldbeker-kaart se vlakke is groter as of gelyk aan dertien, kan hy of sy wen. 'N Speler kan 'n Wêreldbeker-kaart speel nie of daar enige Donker kaarte op sy of haar boonste wêreld kaart. Aanval kaarte. Dit is gespeel toe sukkel Donker kaarte of tydens uitdagings. Wanneer gespeel, hulle die bevordering van die aanval waarde van die speler kaart deur die ondersteuning waarde op die aanval kaart. Na dit gebruik word, word dit na die weggooi paal. Toerusting kaarte: Hierdie funksie in 'n soortgelyke wyse as kaarte aanval, maar is nie weggegooi aan die einde van 'n uitdaging. Tensy anders vermeld, kan 'n kaartjie net een Toerusting kaart toegerus daarop op enige gegewe tyd. Die Unieke Kaart reël geld ook vir Toerusting kaarte, sodat karakters wat verskeie Toerusting kaarte kan toerus nie veelvoude van dieselfde kaart kan swaai. Vorm kaarte: Hierdie kaarte is bo op 'n speler kaart geplaas en gee dat Player kaart nuwe statistieke en effekte. Die kriteria vir die speel van 'n Vorm kaart of verloor dit is gedetailleerde op die betrokke kaart betrokke. Event Kaartjies: Hierdie kaarte is uniek in die sin dat hulle naamlose en mag slegs ooit een keer in 'n pak ingesluit. Wanneer gespeel hulle eenvoudig na verwys as Event gevolg deur 'n aantal (bv Event 1). Hulle het potensieel spel-veranderende gevolge wanneer gespeel, wat is die rede waarom hulle is beperk tot 'n enkele kopie per dek. Style van speel Daar is drie hoof style van die dek gebou en die speel van die Kingdom Hearts TCG: Aggro / Aanval bou Hierdie styl van die spel fokus om te wen uitdagings. 'N Aggro dek sal waarskynlik bestaan ​​uit baie kaarte wat die speler sal ondersteun in 'n uitdaging, baie gelykop krag en baie min Wêreld kaarte, indien enige at all. Hierdie tipe van die dek sal meer geneig bestaan ​​uit uitsluiting af en beheer kaarte om te probeer en hou die oorhand in 'n uitdaging. Hierdie dekke kan verwag word om te val en Toerusting kaart swaar om hul aanval krag in stywe situasies te verhoog. Aankoop van die einde van die nag Valor Form dek sal 'n goeie keuse wees. Wêreld racer / Rushing bou Hierdie tipe dek staatmaak op die vervulling van die Wêreld Tel 13 oorwinning toestand. Hierdie dekke het gewoonlik baie gelykop krag, baie van genesing kaarte en kaarte wat hulle sal help duidelik hul Wêreldbeker sone van Dark kaarte sodat hulle meer Wêreld kaarte kan speel. Dit sal egter dek nie sluit baie kaarte om hulle te help Uitdagings wen en staatmaak op die HP kry wat hulle kan gebruik om die herstel van die HP verloor in uitdagings. Jack van alle ambagte / Balanced dek Jack van alle handel dekke (algemeen na verwys as JoaT dekke) nie geheel en al op te fokus óf wen toestand en eerder probeer om 'n balans van kragtige uitdaging kaarte en genoeg Wêreld kaarte insluit om te vervul die Wêreld Tel 13 oorwinning toestand. Hierdie dekke het geen versamelingsleer agter hulle anders as om óf oorwinning toestand so gou as moontlik na te kom, en die dek sal waarskynlik afhang van die speler. Kingdom Hearts Trading Card Game Die Kingdom Hearts TCG is 'n versamelbare kaartspel vrygestel in beide Japan en Noord-Amerika. Japan begin met die kaart spel rondom November 2004 om saam te val met die ketting van Memories release date. In Amerika het ons die vrylating op 15 November 2007. Dit is aanvanklik deur Tomy in Japan, maar Fantasie Flight Spele gepubliseer het die Amerikaanse vertaling. Hierdie unieke styl van TCG sluit verskeie soorte Kingdom Hearts kaarte soos karakters, wêrelde, vriende, hartelose, items, magie, vermoëns, en selfs 'n paar toerusting. Elke voorgereg dek kom met 'n instruksie boekie, speler se DVD gids, 'n spel mat, en 60 kaarte vir jou dek. Die spel is baie maklik om bakkie, maar vereis 'n baie van die strategie om te oefen en te wen. Ongelukkig Fantasie Flight Spele aangekondig dat hulle nie van plan is meer vertalings as wat vrygestel is gepubliseer. Dit beteken dat jy sal 'n baie moeilike tyd vind booster packs te koop in Amerika ooit weer (tensy 'n ander uitgewer optel) het. Maar daar is nog kleinhandelaars aanlyn wat dekke en booster pakke verkoop, sodat jy kan nog 'n stel as jy gelukkig weer. Hier het ons het 'n lys van al die oomblik gepubliseer booster pakke saam met verdere kaartbesonderhede in die volgende bladsye. Destiny Eilande Die Spele Digital Media Soek Affiliasies Kingdom Hearts Trading Card Game Die Kingdom Hearts Trading Card Game is 'n versamelbare kaartspel oorspronklik vrygestel is deur Tomy in Japan en in Engels vertaal en vrygestel in die VSA deur Fantasie Flight Spele in 2007. Daar is tans sewe kaart stelle in Japan en vier in die Verenigde State van Amerika. Die kaart stelle vrygestel in Noord-Amerika tot dusver is: die vier stelle kaarte vrygestel in die Verenigde State van Amerika. Base stel Die eerste stel kaarte in die Japannese eweknie duisternis ontwaak Die tweede en derde stelle van die Japannese eweknie Lig die duisternis 'n Kombinasie van die vierde Japannese stel en promosie-kaarte wat vrygestel is deur Tomy in pakke van pokdalig einde van die nag Die vierde stel wat vrygestel is deur Fantasie Flight Spele, wat bestaan ​​uit herdrukke van vroeër stelle inpas by die nuwe uitleg vir die kaarte sowel as die kaarte van die oomblik onuitgebrachte Japannese stelle veel aan die hartseer van sy fanbase, aangekondig Fantasie Flight Spele dat hulle staak hul gepubliseer handel card speletjies, insluitend die Kingdom Hearts handel kaart spel. Inhoud BS-1 Sora, die eerste kaart van die basis stel. Player. Hierdie kaart bly in die spel vir die duur van die spel. Elke speler kaart het 'n vlak, begin Heart Punte, 'n aanval waarde, en 'n magie waarde. Aan die begin van die spel, die speler met die laagste vlak speler kaart gaan eerste. Daar is geen maksimum aantal Heart Punte n speler kan hê, soos die gedrukte aantal Heart Punte is bloot die begin waarde. Vriend. Vriend kaarte het 'n vlak, ondersteuning waarde, en 'n magie waarde. Vriende bly op die veld totdat dit gebruik word in 'n geveg teen die donker kaarte, of na sy deelname in 'n uitdaging. Vriende kan slegs gedurende die aksie fase gespeel. Die vlak van 'n vriend kaart bepaal of dit gespeel kan word. 'N Speler kan 'n vriend kaart wie is meer as een bo die hoogste vlak van 'n vriend of magie / vriendin kaart aan jou kant van die veld speel nie. Byvoorbeeld, kan 'n vlak drie vriend nie gespeel nie, tensy jy 'n vriend van ten minste vlak twee te beheer. Die Unieke Kaart reël bepaal dat 'n speler nie twee vriende met dieselfde naam in die spel kan hê op 'n tyd. Indien 'n speler wil 'n vriend kaart uit sy / haar hand en 'n kaartjie met dieselfde naam te speel is reeds in die spel op sy / haar kant van die veld, is die kaart op die veld gestuur om die weggooi paal, dan is die kaart van die hand gespeel word. Towerkuns . Magic kaarte het 'n wye verskeidenheid van effekte. Om 'n magic card speel, moet die speler se Speler kaart of een van die speler se vriend kaarte in die spel 'n totaal magie waarde groter as of gelyk aan die vlak van die magie kaart het. Sodra gespeel, die speler volg die uitwerking daarvan op die kaart en dan stuur die magie kaart om die weggooi paal. Magic / vriend. Hierdie kaarte word beskou Magic kaarte terwyl dit in die dek, hand, of weggooi paal. Sodra hulle op die veld, is dit beskou as vriende. Donker kaarte. Hierdie kaarte gespeel word op 'n teenstander se Wêreldbeker-kaart. Donker kaarte het 'n vlak en 'n Power waarde. Die aantal Donker kaarte wat gebruik kan word op 'n enkele wêreld kaart is gelyk aan dié Wêreldbeker-kaart se vlak. 'N donker kaart kan slegs gespeel word as die vlak gelyk aan of minder as 'n teenstander se gekombineerde wêreld vlakke is. Wêreld kaarte. Wêreld kaarte gespeel word op die top van mekaar en kan slegs een keer per beurt gespeel word. Wanneer 'n speler 'n wêreld kaart speel, moet hy of sy verkry 'n Hart Point. Wanneer die totaal van 'n speler se Wêreldbeker-kaart se vlakke is groter as of gelyk aan dertien, kan hy of sy wen. 'N Speler kan 'n Wêreldbeker-kaart speel nie of daar enige Donker kaarte op sy of haar boonste wêreld kaart. Aanval kaarte. Dit is gespeel toe sukkel Donker kaarte of tydens uitdagings. Wanneer gespeel, hulle die bevordering van die aanval waarde van die speler kaart deur die ondersteuning waarde op die aanval kaart. Na dit gebruik word, word dit na die weggooi paal. Toerusting kaarte. Hierdie funksie in 'n soortgelyke wyse as kaarte aanval, maar is nie weggegooi aan die einde van 'n uitdaging. Tensy anders vermeld, kan 'n kaartjie net een Toerusting kaart toegerus om dit op enige gegewe tyd. Die Unieke Kaart reël geld ook vir Toerusting kaarte, sodat karakters wat verskeie Toerusting kaarte kan toerus nie veelvoude van dieselfde kaart kan swaai. Vorm kaarte. Hierdie kaarte is bo op 'n speler kaart geplaas en gee dat Player kaart nuwe statistieke en effekte. Die kriteria vir die speel van 'n Vorm kaart of verloor dit is gedetailleerde op die betrokke kaart betrokke. Event kaarte. Hierdie kaarte is uniek in die sin dat hulle naamlose en mag slegs ooit een keer in 'n pak ingesluit. Wanneer gespeel het, is dit eenvoudig na verwys as Event, en gevolg deur 'n aantal (bv Event 1). Hulle het potensieel spel-veranderende gevolge wanneer gespeel, wat is die rede waarom hulle is beperk tot 'n enkele kopie per dek. Die spel is oor die algemeen 'n twee-speler spel (hoewel meer as twee kan speel) en elke speler het 'n pak wat bestaan ​​uit tussen een en veertig en sestig kaarte, met 'n kaart uit hul onderskeie dekke as 'n speler kaart. Om die wedstryd te wen, die speler moet hul opponent se hart Punte (HP) na 0 te bring of te bereik 'n gekombineerde wêreld vlak van 13 of hoër. Elke speler se beurt het vier fases. Teken Fase. Tydens die trekking fase, 'n speler trek kaarte van sy / haar eie dek totdat hulle ses kaarte in hul hand gegee. As die speler se dek het geen kaarte, is die weggooi paal dan geskommel en word die speler se dek. Aksie Fase. Gedurende hierdie fase, kan 'n speler 'n Wêreldbeker-kaart, vriend kaarte, Magic kaarte, Magic / vriend kaarte, en / of Dark kaarte te speel. Die speler kan ook kies om 'n Donker kaarte stryd op sy / haar wêreld kaart. Met die nuutste reël-stel wat deur Fantasie Flight Spele, kan 'n speler ook nou begin 'n vorm verandering in hul optrede fase. Challenge Fase. Gedurende hierdie opsionele fase, kan 'n speler sy / haar opponent te daag. Die verloorder van die uitdaging verloor HP afhangende van watter kaarte gespeel tydens die uitdaging. Gooi Fase. Gedurende hierdie fase, kan 'n speler 'n ongewenste kaarte van sy of haar hand weggooi en moet enige kaarte van die veld wat deelgeneem het in 'n stryd of uitdaging wat draai weggooi. Magic / Vriende is ook weggegooi op hierdie tyd. Dek en Player tipes Wysig 'n pak bestaan ​​uit 'n minimum van een en veertig kaarte, insluitend die speler kaart, en het 'n maksimum van sestig kaarte, insluitend die speler kaart. Die speler kaart gekies kan die dek tipe drasties verander, want daar is drie verskillende soorte spelers om van te kies: Player / Lig. 'N Groot hoeveelheid kaarte geklassifiseer as Lig, en, as sodanig, laat die maklikste konstruksie van dekke. Speler / Donker. 'N Speler met een van hierdie kaarte kan Vriend, Magic / vriend, of aanval kaarte speel nie. In plaas daarvan, kan hulle Dark / Heart kaarte te speel in plaas van vriend kaarte. Kaarte geklassifiseer as Dark is kleiner in getal as dié gekategoriseer onder die lig, maar hulle het die voordeel van 'n veel groter verskeidenheid van Dark / Heart kaarte, in teenstelling met vriend kaarte, soos Dark / Heart die Unieke Kaart reël ignoreer. Speler / XIII. Hierdie kaarte funksioneer presies soos Dark / Player kaarte, maar speel Niemand kaarte in die plek van Dark / Heart. Die speler / XIII kaarte het ook toegang tot Toerusting kaarte wat hulle verwoestende effekte, soos die vermoë om hul teenstander twee keer uit te daag in een beurt. Speler / XIII kaarte kan ook gebruik ander speler / XIII kaarte in hul dek as vriend kaarte. Niemand kaarte ignoreer die Unieke Kaart reël, maar Player / XIII kaarte gebruik as vriende doen nie. Daar is drie hoof style van die dek gebou en die speel van die Kingdom Hearts TCG: Aggro (Aanval bou) Edit 'n Aggro bou fokus om te wen uitdagings. Hierdie dek sal waarskynlik bestaan ​​uit baie kaarte wat die speler sal ondersteun in 'n uitdaging, het baie van die trekking krag, en baie min Wêreld kaarte (indien enige). Hierdie tipe van die dek sal meer geneig bestaan ​​uit uitsluiting af en beheer kaarte om te probeer en hou die oorhand in 'n uitdaging. Hierdie dekke kan verwag word om te val en Toerusting kaart swaar om hul aanval krag in stywe situasies te verhoog. Aankoop van die einde van die nag Valor Form dek sal 'n goeie keuse vir 'n speler bou van 'n Aggro dek wees. Wêreld Racer (Rushing bou) Edit A Wêreld racer dek staatmaak op die vervulling van die Wêreld Tel 13 oorwinning toestand. Hierdie dekke het gewoonlik baie gelykop krag, baie van genesing kaarte en kaarte wat hulle sal help duidelik hul Wêreldbeker sone van Dark kaarte sodat hulle meer Wêreld kaarte kan speel. Dit sal egter dek nie sluit baie kaarte om hulle te help Uitdagings wen en staatmaak op die HP kry wat hulle kan gebruik om die herstel van die HP verloor in uitdagings. Jack van alle ambagte (Gebalanseerde dek) Edit Jack van alle handel dekke, algemeen na verwys as JoaT dekke, nie fokus geheel en al op óf wen toestand en eerder probeer om 'n balans van kragtige uitdaging kaarte en genoeg Wêreld kaarte om die Wêreldbeker Telling vervul sluit 13 oorwinning toestand. Hierdie dekke het geen versamelingsleer agter hulle anders as om óf oorwinning toestand so gou as moontlik na te kom, en die dek sal waarskynlik afhang van die speler.


No comments:

Post a Comment